Організуємо душевні хрестини для яскравих сімей





Святкування хрестин

Наші роботи

Хочете незабутнє свято на хрестини?

Опишите ваши пожелания, а мы удивим результатом

Ви отримаєте

Свято нового формату з яскравою ідеєю та динамічною шоу-програмою замість застілля та набридлих конкурсів

Повну свободу від вирішення організаційних питань. Займайтеся приємними справами, поки ми знаходимо підрядників, координуємо підготовку та щохвилини контролюємо перебіг події

Услуги vip-класса: аренда концертного оборудования, постановка масштабных номеров, привлечение звездных персон

Уверенность в сроках и финансовых расчетах. Вы не будете переживать о бюджете и готовности мероприятия, потому что мы работаем по внутренним дедлайнам, согласовываем каждую статью расходов и оптимизируем праздничную смету

Професійного ведучого, різножанрових артистів та талановитих музичних виконавців, які ідеально впишуться у концепцію заходу та підкорять ваших гостей харизмою

Неповторне відчуття свята та кругообіг нових вражень, про які нагадуватимуть якісні звіти та приємні відгуки друзів. Ваш День народження стане головною подією у стрічці новин

Відгуки

Хочете незабутнє свято на хрестини?

Опишіть ваші побажання, а ми здивуємо результатом

Івент агентство RUSH створить неповторне свято для малюка, щоб ви та ваші близькі могли насолодитися кожною миттю цього особливого дня. Замовте святкування хрестин у нас; разом ми створимо історію, яка залишиться у серцях усіх присутніх.

Замовити святкування хрестин в Україні

Команда досвідчених та творчих фахівців RUSH візьме на себе всі турботи щодо організації свята хрестин вашої дитини. Ми допоможемо вибрати ідеальне місце для проведення церемонії та банкету, враховуючи переваги та бюджет замовників. Захід буде продуманий до дрібниць.

Пропонуємо широкий вибір тематичних концепцій: від класичних до сучасних, щоб підкреслити особливість урочистостей та відобразити індивідуальність клієнтів. Декорації, столи, стільці, композиції кольорів та інші елементи оформлення забезпечать унікальну атмосферу хрестин.

Водохреща дитини з івент агенцією RUSH

Хрещення малюка – особливий та важливий момент у житті кожної сім’ї. Відзначити цю подію у стилі, що запам’ятовується на все життя, допоможе івент команда RUSH. Ми готові занурити вас у чарівний світ свята і створити неповторну атмосферу, щоб кожна мить хрещення була наповнена радістю та чарами. Кожна складова гармонійно поєднуватиметься з обрядами хрестин і вразила батьків, хрещених та гостей.

Головні причини звернутися до компанії організаторів RUSH:

  1. Професійний організаційний супровід. Досвідчені фахівці візьмуть на себе весь клопіт з організації хрещення і допоможуть вибрати ідеальне місце для проведення урочистостей, запропонують варіанти прекрасних локацій.
  2. Індивідуальний підхід та увага до деталей. Ми прислухаємося до побажань клієнтів і прагнемо зробити свято хрестин дитини саме таким, як вони його уявляють. Накопичений досвід та знання команди дозволяють нам створювати унікальні та персоналізовані свята, що відображають історію та особливості кожної сім’ї.

Довірте RUSH організацію цього світлого свята, а ми зробимо все можливе, щоб святкування хрестин стало незабутньою і радісною подією в житті вашої родини.

Ведучий на хрестини

Як яскраво відзначити свято хрещення дочки чи сина? Якщо йдеться про новонародженого, то для нього варто зберегти пам’ятні подарунки, відео та фото зі свята. А якщо дитина старша, то організувати для неї справжнє святкування хрестин з відповідним антуражем.

Згідно з традиціями хрещення, всі організаційні питання беруть на себе хрещені батьки.

  1. Перша частина – канонічна: відвідування храму, де відбувається процес хрещення, і це незмінно.
  2. Другу частину теж можна зробити «канонічною»: накрити стіл, наїстися від пуза і побалакати з родичами. Але наскільки така організація та проведення хрестин запам’ятається вам, гостям та дитині?

Команда Rush пропонує вам, не порушуючи саму суть свята для дитини, змінити підхід до організації. Ми проведемо справді яскраву подію для всіх присутніх.

До ваших послуг:

  • професійні ведучі, які розуміють специфіку свята та важливість створення відповідного антуражу;
  • підбір локації, де буде комфортно малюку: для немовляти знайдемо тихе приміщення, де він може відпочити, для старших хлопців – де зможуть пограти;
  • враховуємо побажання батьків щодо оформлення: барвисті запрошення, відповідним чином прикрашений зал та столи, дотримання дрес-коду.

Ми знаємо, як зробити з банального свята цікаву подію, про яку можна не лише розповісти, а й показати: за бажанням замовника вестиметься професійна фото- та відеозйомка на всіх етапах урочистостей.

Дніпро

Київ

Запоріжжя

Харків